Specjalista ds. Handlowych
(Miejsce pracy: Radom)
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa Klienta w obszarze zapytań ofertowych i reklamacji zgodnie z przyjętymi zasadami obowiązującymi w Spółce.
- Przygotowywanie ofert i umów handlowych.
- Dokonywanie kalkulacji ofert.
- Sporządzanie raportów handlowych i prezentacji na potrzeby Klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
- Tworzenie i aktualizacja bazy danych Klientów sektora przemysłowego.
- Prowadzenie rejestrów handlowych i archiwizacja dokumentów powstałych w procesie obsługi Klienta.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe preferowane kierunki: ochrona środowiska, zarządzanie, marketing.
- Znajomości pakietu MS Office, w tym bardzo dobrej znajomości Excela.
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.
- Skrupulatność i dokładność niezbędna w pracy z dokumentami.
- Komunikatywność oraz energia w działaniu.
- Nastawienia na realizację celów i powierzanych zadań.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień związanych z gospodarką odpadami oraz obszarem zamówień publicznych.
Dlaczego warto złożyć swoją aplikację?
Nasza oferta jest doskonałą propozycją pracy dla osób zorganizowanych, odpowiedzialnych, skoncentrowanych na realizacji celów oraz lubiących pracę z Klientem. Stawiamy na ludzi którzy chcą zdobywać doświadczenie i rozwijać swoje umiejętności w profesjonalnym i zgranym zespole handlowym.
Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, pakiet medyczny i inne świadczenia.
Jak zaaplikować?
Osoby zainteresowane ofertą i spełniające nasze wymagania prosimy o aplikowanie poprzez stronę:
APLIKUJ
Na zgłoszenia czekamy do 19 grudnia 2015 r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami i kandydatami.