Razem dla naszego środowiska 

Kierownik Działu Transportu i Realizacji Usług

Kierownik Działu Transportu i Realizacji Usług
(Miejsce pracy – Szczecin)


Zakres obowiązków:

  • Planowanie, organizacja i nadzór nad transportem spółki.
  • Kierowanie procesem realizacji usług związanych z  odbiorem odpadów.
  • Organizowanie pracy podległego działu, kierowanie zespołem pracowników  (głównie kierowców i ładowaczy), motywowanie.
  • Koordynowanie działań związanych z zapewnieniem i utrzymaniem stanu technicznego i przeglądem sprzętu działu; organizacja napraw mienia uszkodzonego w wyniku działalności działu.
  • Współpraca w procesie przygotowania ofert handlowych, przygotowywanie danych kosztowych, doradzanie w zakresie rozwiązań logistycznych.
  • Udział w przygotowywaniu budżetu działu, analiza kosztów prowadzonej działalności, podejmowanie działań mających na celu zwiększanie efektywności oraz racjonalizację kosztów.
  • Monitorowanie i doskonalenie warunków pracy, zapewnienie zgodności działań z przepisami BHP i ppoż.
  • Prowadzenie dokumentacji w zakresie realizowanych usług, czasu pracy, wynagrodzeń, weryfikacja rozliczeń.
  • Wdrażanie procedur i zasad postępowania przyjętych w spółce, kształtowanie oczekiwanych w spółce postaw.
  • Egzekwowanie dyscypliny i porządku.


Od kandydatek i kandydatów oczekujemy:

  • Znajomości zagadnień transportowych.
  • Doświadczenia zawodowego w transporcie/dystrybucji miejskiej (logistyka miejska).
  • Umiejętności dobrej  komunikacji z jednostkami zewnętrznymi, takimi jak: Urząd Miasta, Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego itp.
  • Umiejętności kierowania zespołem: zdolności tworzenia dobrej atmosfery, budowania klimatu współpracy oraz egzekwowania obowiązujących zasad.
  • Bardzo dobrych umiejętności pracy na komputerze, zdolności analizy danych w systemie, dobrej znajomości pakietu Office (Excel).
  • Zdolności organizacyjnych i pracy pod presją czasu.
  • Systematyczności, skrupulatności, skuteczności.
  • Zdolności syntezy, tworzenia procedur i ich wdrażania.
  • Dynamiki działania, zdolności obserwacji, identyfikowania problemów i nastawienia na ich rozwiązanie.
  • Orientacji na działania zwiększające efektywność.
  • Rozumienia biznesu nastawionego na realizację usług, umiejętność zachowania w kontakcie z klientami.


Dlaczego warto złożyć swoją aplikację?

Nasza oferta jest doskonałą propozycją dla osób dojrzałych i odpowiedzialnych, które sprawdziły się w działaniach związanych z organizacją pracy, ludzi i sprzętu. Poszukujemy przedsiębiorczych, dynamicznych osób, które poszukują wyzwań związanych z wdrażaniem zmian i są w tym skuteczne. Jest to stanowisko, które wymaga zbudowania efektywnego działu, wdrożenia zasad oraz stworzenia dobrze współpracującego, zmotywowanego zespołu. Stanowisko to daje możliwości dalszego rozwoju zawodowego, pracy z profesjonalistami w swoim zawodzie.
Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pakiet medyczny i inne świadczenia.

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające nasze oczekiwania prosimy o aplikowanie poprzez stronę:

APLIKUJ

Na zgłoszenia czekamy do 24 kwietnia 2015 r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami i kandydatami.

formularz kontaktowy informacje dla mieszkańców