Grupa Suez, która w Polsce działa pod nazwą SITA nawiązała współpracę z Legią Warszawa Sekcja Koszykówki. Umowa została podpisana do końca sezonu 2015/16.
W ramach zawartego porozumienia, logo SUEZ pojawi się m.in. w centralnym miejscu koszulek meczowych oraz będzie eksponowane na najważniejszych nośnikach marketingowych Klubu.
-Na całym świecie, spółki należące do Grupy SUEZ nie tylko świadczą najwyższej jakości usługi obejmujące gospodarkę odpadami oraz wodno-ściekową, ale także są partnerami dla samorządów i wsparciem dla lokalnych społeczności - powiedział Jean-Michel Kaleta, Prezes Zarządu SITA Polska.
-W wielu miastach, w których świadczymy usługi, prowadzimy akcje ekologiczne dla mieszkańców i angażujemy się w lokalny sport. Od Francji, przez Australię, Stany Zjednoczone, aż po Wybrzeże Kości Słoniowej, Grupa SUEZ wspiera drużyny różnych dyscyplin sportowych. Zdecydowaliśmy się na współpracę z koszykarską drużyną Legii Warszawa ponieważ jesteśmy związani z Warszawą, mamy tu główną siedzibę naszej Grupy i obsługujemy na co dzień mieszkańców dwóch warszawskich dzielnic: Ursynowa i Wilanowa. Szczególnie teraz, kiedy zmieniamy naszą markę, z SITA stajemy się SUEZ, chcemy mieć okazję do zaprezentowania nowego logotypu i nazwy mieszkańcom Warszawy. Jednocześnie, bardzo cieszymy się, że razem będziemy kibicować drużynie Legii Warszawa w rozgrywkach i trzymać kciuki za awans do Ekstraklasy - dodał Kaleta.
-Cieszymy się, że Grupa SUEZ obdarzyła nas zaufaniem i zdecydowała się podjąć działania w zakresie promocji poprzez sport. Poszukiwania głównego sponsora prowadzone były jeszcze w ubiegłym sezonie, dlatego czujemy dużą satysfakcję, że udało nam się zrealizować jeden z celów strategicznych koszykarskiej Legii. Mam nadzieję, że przed nami dopiero początek długiej i owocnej współpracy, która będzie wartościowa dla każdej ze stron - powiedział Robert Chabelski, Prezes Legii Warszawa Sekcja Koszykówki S.A.